Monday, December 30, 2013

"Auld Lang Syne"




So it's that time of year all over again, so it's out with the old and in with the new, so what will that mean for me I wonder!? I get goosebumps just thinking about the possibilities, how scary but how exciting at the same time. So much happens in just one day what will a year from now be like.

Now that I'm living 'The Adventure' with Love by my side... next stop... THE STARS!!!

Happy New Year Everyone! May all your dreams come true.

Love,
@nit@ xoxo
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Y llegó este día una vez más, un nuevo adiós a lo viejo y una bienvenida a lo nuevo. Me pregunto lo que significará para mi!? se me enchina la piel de solo pensar en las posibilidades, es como una emoción de temor y al mismo tiempo entusiasmo. Tanto sucede en un solo día, que no sucederá en un Año.

Ahora que estoy viviendo 'La Aventura' con mi Amor al lado... próxima parada... LAS ESTRELLAS!!!

Felíz Año Nuevo a TODOS!!! Que sus sueños se vuelvan realidad...

Con amor,
@nit@ xoxo

No comments: